Horloges stimuleren winst Louis Vuitton

Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) heeft in het eerste kwartaal zeven procent omzetstijging gerealiseerd. De horlogedivisie van de Franse producent leverde daaraan een forse bijdrage met een omzetgroei van 29 procent.

LVMH, onder meer de maker van Dior-parfum, Zenith-horloges en Moët & Chandon-champagne bestaat uit vijf divisie: wijnen en sterke dranken, mode en lederwaren, parfum en cosmetica, distributie en horloges en juwelen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!