Heineken introduceert ijskoude koelers

Heineken komt deze week met ijskoude bierkoelers op de markt. De zogenaamde Sub Zero-koeler moet eind dit jaar op de schappen van 600 verkooppunten (voornamelijk supermarkten) staan.

De koelkast, met een temperatuur van twee graden, is speciaal ontwikkeld voor consumenten die hun biertje langer koel willen houden. Volgens de brouwer drinkt de gemiddelde consument zijn gekoelde biertje een half uur na aankoop. In deze periode warmt een blikje dat op 4 graden is gekocht op tot 7 á 9 graden. “De meeste consumenten drinken bier echter het liefst bij een temperatuur van 4 tot 7 graden. Maar liefst 42 procent geeft zelfs aan bier van 0 tot 3 graden nog lekkerder te vinden”, aldus Heineken. In 2006 lanceerde Heineken al een extra koud biertje in het horecakanaal, Heineken Extra Cold.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!