C&A ondersteunt uitbreiding met opvallende campagne
Gepubliceerd op 26 augustus 2004 om 00:00
C&A ondersteunt de uitbreiding van het aantal filialen van 84 naar 108 met een opvallende campagne, waarvan de pay-off `Ontdek ons opnieuw` luidt. Het kledingconcern communiceert de opening van de nieuwe vestigingen in huis-aan-huisbladen en met een abricampagne waarbij een op de buitenkant van de abri bevestigd T-shirt het bovenlichaam van een jonge vrouw bedekt. Als het shirt verwijderd wordt, staat over de grotendeels ontblote vrouw de tekst `Sorry iemand is u voor geweest, maar uw gratis T-shirt is af te halen bij C&A.` Hans Burgers van Taskforce, het reclamebureau van C&A, laat weten dat deze novelty gezien moet worden als persiflage op de monsters zoals die vaak in damesbladen worden geplakt, `met dat verschil dat alle abri`s dagelijks worden ververst met een nieuw T-shirt`. C&A heeft verder een deal met vrouwenblad Margriet, waarbij de cover ter ere van het 100-ste C&A-filiaal integraal onderdeel is van een drie pagina`s tellende uitklapadvertentie. Deze advertentie valt samen met de start van de landelijke campagne op tv, in de winkels en, later, in Viva en Libelle. C&A hoopt met de campagne de band met de bestaande doelgroep te verstevigen en twijfelaars over de streep te trekken.
Reacties 0