C&A ondersteunt uitbreiding met opvallende campagne

C&A ondersteunt de uitbreiding van het aantal filialen van 84 naar 108 met een opvallende campagne, waarvan de pay-off `Ontdek ons opnieuw` luidt. Het kledingconcern communiceert de opening van de nieuwe vestigingen in huis-aan-huisbladen en met een abricampagne waarbij een op de buitenkant van de abri bevestigd T-shirt het bovenlichaam van een jonge vrouw bedekt. Als het shirt verwijderd wordt, staat over de grotendeels ontblote vrouw de tekst `Sorry iemand is u voor geweest, maar uw gratis T-shirt is af te halen bij C&A.` Hans Burgers van Taskforce, het reclamebureau van C&A, laat weten dat deze novelty gezien moet worden als persiflage op de monsters zoals die vaak in damesbladen worden geplakt, `met dat verschil dat alle abri`s dagelijks worden ververst met een nieuw T-shirt`. C&A heeft verder een deal met vrouwenblad Margriet, waarbij de cover ter ere van het 100-ste C&A-filiaal integraal onderdeel is van een drie pagina`s tellende uitklapadvertentie. Deze advertentie valt samen met de start van de landelijke campagne op tv, in de winkels en, later, in Viva en Libelle. C&A hoopt met de campagne de band met de bestaande doelgroep te verstevigen en twijfelaars over de streep te trekken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!