Universiteit ontwikkelt pratende reclamefolder

Een Zweedse universiteit heeft een methode ontwikkeld om papier te laten praten. Vooral de advertentiemarkt kan hier voordeel uit halen, stellen de wetenschappers.

Het idee heet Paper Four en kan digitaal opgeslagen informatie ontsluiten. Het papier is uitgerust met ingebouwde druksensoren, geprinte grafische codes, luidsprekers en chips.

Met een vingeraanraking komt het papier ‘tot leven’. Er wordt nog onderzocht hoe het papier aan de computer gekoppeld kan worden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!