Jumbo wil uitbreiding in speciale huismerk-producten

Supermarktorganisatie Jumbo wil de lijnen van het huismerk verder ontwikkelen. Het bedrijf wil speciale producten voor mensen met een allergie en biologische producten onder het huismerk aan gaan bieden. Dat zegt Karel van Eerd, de grondlegger van het supermarktconcern.

Van Eerd ziet in de Engelse supermarktketen Tesco een goed voorbeeld. Dat bedrijf heeft wel elf verschillende huismerken: van gezondheids- tot en met feestlabels. Aan het eind van de lijn huismerken komt Jumbo zeker ook met een topmerk, aldus de Veghelse ondernemer. Nu voert Jumbo het huismerk Olacy’s.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!