Nieuw winkelconcept voor Albert Heijn

Albert Heijn heeft in Oegstgeest een nieuw winkelconcept geïntroduceerd. De winkel heeft meer producten, hogere schappen, betere informatievoorziening en warme kleuren. Slaat het concept aan, dan worden andere winkels ook aangepast.

Het winkeloppervlak is gelijk aan die van de meeste Albert Heijn-winkels (1200 vierkante meter), maar het assortiment in Oegstgeest telt 2500 producten meer. In de nieuwe winkel worden de klanten via plasmaschermen geïnformeerd over producten en aanbiedingen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!