Dekamarkt en Dirk werven personeel via kaarten

Supermarktketens Dekamarkt en Dirk van den Broek zetten kaarten in om nieuw personeel te werven. De bedrijven gaan daarvoor in zee met Boomerang, dat gratis kaarten verspreid in horecagelegenheden. Dat meldt de website Uwsupermarkt.nl.

Met Boomerang hopen Dekamarkt en Dirk van den Broek een jonge doelgroep aan te spreken. De gratis kaarten van het bedrijf zijn populair bij foodfabrikanten, die er nieuwe producten mee promoten. Het is voor het eerst dat supermarkten Boomerang inzetten voor personeelswerving.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!