AH mijdt reclame rondom De Gouden Kooi

Albert Heijn mijdt het controversiële programma De Gouden Kooi van tv-zender Tien in zijn reclamecampagne op televisie. De supermarktketen vreest dat het schadelijk kan zijn voor het imago van het bedrijf. Het concern volgt daarmee het advies van mediabureau Kobalt, dat reclamezendtijd inkoopt.

Een meerderheid in de Tweede Kamer riep gisteren op tot een reclameboycot. Andere grote adverteerders waaronder Proctor en Gamble (Gilette, Pampers en Ariel) zeggen ook niet gelukkig te zijn met de inhoud van het programma.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!