Levende paspoppen in Belgische winkels

Modeketen Celio gaat in zijn Belgische vestigingen levende mannelijke paspoppen inzetten. Vrouwelijke klanten kunnen de zogeheten 'shoppenboys' kleding laten passen die ze voor hun mannelijke partner willen kopen.

De paspop van vlees en bloed werd eerder geïntroduceerd in Celio’s thuisland Frankrijk. Nu worden ze eveneens ingezet in de nieuw te openen vestigingen in Brussel en Gent.

“Wij zijn geen Chippendales”, stelt één van de shoppenboys in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws. “Maar vrouwen vinden ons wel spannend en maken vaak misbruik van de situatie. Dan kleden ze ons met van alles en nog wat, alsof ze met poppen aan het spelen zijn.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!