Mars haalt merknaam van verpakking

De merknaam Mars verdwijnt tijdelijk uit de schappen. Het snoepmerk wisselt sinds gisteren de merknaam op alle producten  in voor woorden als Smile, Enjoy, Feel Good en Happy. Met de actie wil Mars Nederlanders ‘positieve energie brengen’. Mars is het eerste chocolademerk in Nederland dat de merknaam prominent van de verpakking haalt.

‘Mars geeft je energie’ is een multimediale campagne waarin het merk Nederlanders wil inspireren om hun positieve energie met anderen te delen. “Het geeft iedereen een goed gevoel mensen in hun omgeving blij te maken”, aldus brandmanager Sonja de Vries. “Bijvoorbeeld door bij iemand een Good Luck reep in zijn sporttas te stoppen vlak voor een belangrijke wedstrijd. Andersom zorgt het ontvangen van een vrolijke boodschap ook voor een positief gevoel. Het werkt dus aan twee kanten.”

Klik hier voor het persbericht

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!