Heinz debuteert in koelvak

Ketchupfabrikant Heinz doet intrede in de koelschappen van Nederlandse supermarkten. In september lanceert de fabrikant met Heinz Sunshine het eerste product in een verscategorie.

Heinz Sunshine is een fruitdrankje met lycopeenrijke tomaten. Het is ontwikkeld door Heinz Nederland, dat met de merken Karvan Cévitam en Roosvicee al de nodige kennis over fruitdranken in huis heeft.

Het drankje is binnenkort verkrijgbaar in drie varianten. Een pak van drie flesjes van 150 ml krijgt een adviesprijs van 2,19 euro.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!