‘Sloggi-wedstrijd is pornografisch evenement’

Een online competitie van ondergoedfabrikant Sloggi schiet de Zweedse media in het verkeerde keelgat. De online competitie ‘Show me your Sloggi’ van de Duitse ondergoedfabrikant, waarin gezocht wordt naar het mooiste achterwerk, wordt in Zweedse dagbladen afgeschilderd als een ‘pornografisch evenement’.

Sloggi nodigt mannen en vrouwen uit om foto’s van hun billen te uploaden. Vervolgens kan online gestemd worden.  

In Nederland moet de campagne nog beginnen. Triumph Nederland, het moederbedrijf van Sloggi, werkt samen met TMF en het Nederlandse dagblad Metro aan de zoektocht naar de perfecte billen, aldus Emerce.

“Helaas is ons doel om de mooiste achterwerken te vinden verkeerd begrepen door bepaalde media”, aldus Sloggi in een verklaring. “Hoewel we ervan overtuigd zijn dat de klachten niet overeenkomen met de werkelijkheid, respecteren we de mening van anderen”, aldus het bedrijf.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!