Goede cijfers voor Ahold

Supermarktconcern Ahold heeft in het tweede kwartaal een nettowinst geboekt van 2,2 miljard euro. Dat is een stijging van twee miljard euro ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Dat maakte Ahold vandaag bekend.

De goede resultaten zijn te danken aan de verkoop van US Foodservice en de Poolse activiteiten. Het bedrijfsresultaat daalde met elf miljoen euro tot 291 miljoen euro door de zwakke dollar ten opzichte van de euro. Het resultaat van dochter Albert Heijn steeg met 28 miljoen euro tot 130 miljoen euro.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!