Weinig kansen voor mobiele adverteerders

De markt voor advertenties op mobiele telefoons biedt weinig mogelijkheden. Klanten maken nauwelijks gebruik van mobiele datadiensten en zeggen geen advertenties op hun mobieltjes te willen. Dat concludeert vakblad Telecompaper uit een onderzoek dat zich hoofdzakelijk richt op mobiele televisie.

Volgens de onderzoekers bleek slechts 1,4 procent van de ondervraagden gebruik te maken van de mogelijkheid om via de telefoon naar televisieprogramma's te kijken. Van de grote meerderheid die dat nog nooit gedaan heeft, toont slechts een klein deel belangstelling voor mobiele tv. Eerder deze maand kwam Ernst & Young al tot een vergelijkbare conclusie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!