Nettorama blijft scoren in agf

Supermarktketen Nettorama blijft goed scoren op het gebied van agf als het gaat om fair share. Dat blijkt uit onderzoek van vakblad Distrifood.

Het is niet voor het eerst dat Nettorama de hoogste fair share weet te behalen. Vorig jaar stond Nettorama eveneens bovenaan. De fair share stond toen op 124 en dat is nu opgelopen naar 127. Volgens Nettorama-directeur Wiet van den Brink hanteert de keten een heel goede agf-strategie.

Als gekeken wordt naar de top-10 in fair share dan volgen na Nettorama Albert Heijn (118), Deen (106), Dekamarkt (104), Poiesz (104), C1000 (102), Super de Boer (101), Lidl (100), Em-Té (99) en Plus/Digros met 97.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!