Phonehouse zwicht voor Consumentenbond

The Phonehouse past de reclame aan na klachten van de Consumentenbond. Volgens de bond kon de belwinkelketen slogans als ‘gratis sms-en’ en ‘onbeperkt internetten’ niet waarmaken. Hierop eiste de consumentenorganisatie die uitspraken te schrappen.

Het betreft reclame voor een mobiel breedband internetabonnement via het netwerk van Telfort. De Consumentenbond wil verder dat The Phonehouse benadeelde consumenten schadeloos stelt door de kosten die voor het sms-en in rekening zijn gebracht, kwijt te schelden. Ook moeten mensen hun abonnement zonder voorwaarden op kunnen zeggen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!