Manager Buying & Merchandising €90.000 – €115.000 Gepubliceerd op 5 oktober 2007 om 00:00 Non-food Retailer, marktleider in haar segment. Beoogde groei van 150 naar 200 winkels. Onderdeel van een holding. Ervaring met zowel private label (met name ook in het Verre Oosten) als merkinkoop. Voor meer info kijk op www.topfuncties.nl
Premium 'Diverse kandidaten voor overname Bristol' De kandidaten zullen in de komende weken geëvalueerd worden. 1 minuut
Premium The Avocado Show: het marketingsprookje dat barstte Een mediacircus waar menig marketeer zijn trukendoos voor ondersteboven keert: The Avocado Show was jarenlang een enorme hit, tot het deze week zelf zijn faillissement aanvroeg. Dit is de opkomst (en ondergang) van een Amsterdamse droom. 6 minuten
Premium Video: Waarom outletcentra het toch moeilijk hebben Ondanks de populariteit hebben verschillende outletcentra het moeilijk. Hoe komt dat? 1 minuut
Premium RetailTech: Rondrijdende retailmedia en online nieuwe schoenen passen RetailTrends geeft wekelijks een overzicht van drie opvallende innovaties uit binnen- en buitenland. Deze week: Albert Heijn, Etsy en Vans. 2 minuten
Oprichter Mister Spex stopt na 16 jaar als ceo Dirk Graber zegt dat het tijd is om het stokje over te dragen. 2 minuten
Luxemerken Armani en Dior verdacht van uitbuiting Medewerkers van toeleveranciers zouden te weinig betaald krijgen en de werkomstandigheden zouden niet in orde zijn. 1 minuut
Reacties 0