Logo Warchild op verpakking Ben & Jerry’s

Ben & Jerry’s gaat het logo van Warchild afdrukken op zijn verpakking. Dat heeft Reinoud Wolff van de ijsproducent bekendgemaakt tijdens het Sponsorhuis-congres in het Amsterdamse theater De Meervaart.

De ijsverpakkingen voor de Nederlandse markt zijn per 1 januari voorzien van het Warchild-beeldmerk. Wolff erkende dat het om productietechnische en logistieke redenen geen eenvoudige of goedkope operatie is, maar wel een die geheel past binnen de filosofie van Ben & Jerry’s. De samenwerking met Warchild, die tien jaar geleden gestalte kreeg, past in het streven van de ijsproducent naar ‘Peace, Love and Icecream’.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!