Supermarkten halen Nieuwe Revu uit de schappen

De Nederlandse supermarkten hebben gezamenlijk besloten de nieuwe Nieuwe Revu uit de schappen te halen. Bij het weekblad zit een zakje wietzaadjes vanwege een artikel over drugs. De winkels noemen de actie ongepast. “Als een cadeau niet bij ons past, doen we het niet”, zegt José Mes van Albert Heijn. Laurus wil voorkomen dat kinderen de zaadjes in handen krijgen. “Er zit namelijk geen leeftijdsgrens op de verkoop van tijdschriften”, aldus Frits Kremers van Laurus. Hoofdredacteur van Nieuwe Revu vindt het besluit van de supermarkten schandelijk. “Dit is zo hypocriet. Supermarkten verkopen wel gewoon bier.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!