Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), ’s werelds grootste luxegoederenconcern, heeft flinke groeicijfers laten zien. Het bedrijf maakte in het derde kwartaal van 2007 een omzetgroei door van 10,3 procent, naar 4,03 miljard euro. De omzet is de beste kwartaalomzet van de afgelopen twee jaar. 

De voornaamste reden voor de omzetstijging in de categorie ‘mode en lederwaren' blijft de populariteit van het merk Louis Vuitton. Vooral de lijnen Neverfull, Monogram Vernis Amarante en Damier Azur stuwden de omzet in het derde kwartaal omhoog. Maar ook Fendi, Marc Jacobs en Givenchy deden het goed.

Juwelen en horloges zorgden voor de grootste groei van het afgelopen kwartaal. Maar liefst 13,1 procent groei ten opzichte van vorig jaar, waarvan negentien procent organisch. Reden daarvoor was de immense populariteit van onder meer Tag Heuer, Chaumet en Montres Dior.

Op gebied van parfum en cosmetica scoorde Sephora hoog door een toename van het marktaandeel in Europa en Amerika. Eveneens positief was men over de toegenomen omzet in Azië en Japan, al waarschuwden analisten niet al te optimistisch te reageren op de ‘comeback' van de Japanse consument.