Shell gaat pompshops restylen

Shell gaat zijn winkels bij de pompstations langs de snelwegen ombouwen. In totaal gaat het om 50 Shell Select-Shops. Hierbij zal er meer de nadruk worden gelegd op de versproducten. De indeling van de winkels is volgens Shell ook overzichtelijker gemaakt: er zijn heldere borden waarmee de sleutelcategorieen worden aangeduid. Bovendien wil Shell onderscheid maken tussen de verschillende soorten klanten: mensen die snel hun (tank)transactie willen voltooien, zouden net zo snel hun weg moeten kunnen vinden als mensen die de pompwinkel ingaan om iets anders te kopen. Shell voert de restylingsoperatie door naar aanleiding van een marktonderzoek dat het hield onder een groot aantal eigen klanten. Behalve het interieur is ook de buitenkant van de winkels aangepast. Zo is er bijvoorbeeld een wijziging doorgevoerd in de kleurstelling: geel is nu de dominante kleur.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!