Max Havelaar-actie bij Jumbo en AH

Supermarktconcurrenten Albert Heijn en Jumbo starten gelijktijdig een actie voor Max Havelaar. De ketens delen folders uit die klanten moeten stimuleren Max Havelaar-producten te kopen. Dat meldt de gelijknamige fair trade-organisatie.

Max Havelaar is voor de actie een samenwerking aangegaan met Walt Disney. De komende weken treft de klant in de bananenverpakkingen bij Albert Heijn en Jumbo een Jungle Book-folder aan met daarin een prijsvraag. Door de samenwerking wordt de consument gestimuleerd te kiezen voor bananen met het Max Havelaar-keurmerk. De folder wordt ingezet om kinderen op een speelse manier kennis te maken met het belang van Max Havelaar Fairtrade.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!