Hennes & Mauritz behaalt recordwinst dankzij Lagerfeld

Het Zweedse kledingconcern Hennes & Mauritz (H&M) heeft in 2004 een recordwinst behaald. De winst voor belastingen is uitgekomen op 1,2 miljard euro. Dit is 14,5% meer dan in 2003. De nettowinst na belastingen steeg met 13% naar 792 miljoen euro. De omzet groeide ten opzichte van 2003 met 11% naar 5,86 miljard euro. Het succes van H&M is mede het gevolg van de unieke Karl Lagerfeld collectie voor H&M, waardoor de omzet in het vierde kwartaal met 14% steeg ten opzichte van dezelfde periode in 2003.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!