De marktkraam als ultieme speciaalzaak

‘Rozen verwelken, tassen vergaan, maar de markt blijft bestaan.’ Is deze uitspraak van een Amsterdamse markthandelaar op de Dappermarkt-site wishful thinking? De klaagzang op de gemiddelde markt en de huidige omzetcijfers zetten namelijk grote vraagtekens bij dat bestaansrecht. Laat de gevestigde retail in 2006 een groei van 5,6 procent zien, de omzet van de Nederlandse dag- en weekmarkten is de afgelopen jaren met zo’n vijf procent gedaald.

Het gehele artikel is te lezen in het novembernummer van RetailTrends.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!