Forse omzetstijging Ben & Jerry’s

IJsretailer Ben & Jerry’s heeft dit jaar haar omzet flink zien toenemen. De omzet van meer dan elf miljoen euro betekent een stijging van dertig procent.

Sinds 2000 maakt Ben & Jerry’s onderdeel uit van was- en voedingsmiddelengigant Unilever. Reinoud Wolff, general manager van Ben & Jerry’s, verklaart dat het merk niet alleen een economische en productmissie heeft, maar ook een progressieve, onpartijdige sociale missie. Om dat kracht bij te zetten, heeft Ben & Jerry’s partnerships met Warchild, Wereld Natuur Fonds en Max Havelaar afgesloten. Wolff ziet maatschappelijk verantwoord ondernemen (mvo) als een onomkeerbare beweging.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!