‘Winkelen moet aantrekkelijker worden’

Consumenten moeten meer geprikkeld worden in de winkelomgeving. Het huidige winkellandschap biedt te veel van hetzelfde en alle betrokken partijen zijn het erover eens dat er te weinig dynamiek is.

De Nederlandse winkelstructuur is ontwikkeld met als belangrijkste uitgangspunten het verzorgingsniveau en de samenhang tussen winkelgebieden. Het resultaat is een voor Europa unieke winkelstructuur die steevast als ‘fijnmazig en hiërarchisch’ wordt getypeerd, maar waar volgens velen tegelijkertijd weinig spannends aan te beleven valt. Meer hierover lezen? Dat kan in de elfde editie van RetailTrends.

Wilt u een gratis proefnummer of jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!