Telecomwinkels krijgen voldoende

Ruim de helft van de consumenten beoordelen telecomwinkels met het rapportcijfer acht. Vooral het vrij rond kunnen kijken en de hulp van vriendelijke medewerkers worden als positief benoemd. Dat blijkt uit onderzoek van TNS NIPO.

Lange wachttijden en trage service zijn de grootste ergernissen. Ook ondeskundigheid en een gebrek aan goede informatie werkt onvrede in de hand. Ruim een kwart (27 procent) van de Nederlanders met een mobiele telefoon heeft in het derde kwartaal van dit jaar een bezoek gebracht aan één of meerdere telecomwinkels.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!