'Hard franchise genereert klantwaarde'
Gepubliceerd op 28 december 2007 om 00:00
"De consument heeft een andere beleving en andere manier van denken. We zien dat consumenten grilliger zijn en moeilijk voorspelbaar. Het is een generatieverandering. Bij Rabobank Corporate Clients vroegen we ons af wie de klant van morgen is en of de retailers daar klaar voor zijn. Uit het onderzoek blijkt onder meer dat de consument steeds meer behoefte hebben aan uniformiteit. Hard franchise formules zijn daar uitermate geschikt voor”, geeft Alain Cracau aan, manager van het team Arrangementen binnen Rabobank Corporate Clients, eraan toevoegend dat het rapport ook bedoeld is om een discussie los te maken bij hun klanten.
De resultaten van het onderzoek presenteerde Rabobank Corporate Clients tijdens het seminar dat zij jaarlijks met advocatenkantoor Ludwig en van Dam organiseert. Dit jaar was klantwaarde het thema.
Alle onderzoeksbevindingen zijn te lezen in het decembernummer van RetailTrends
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt vrijblijvend een proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl
Reacties 0