BMW blijft grootste in luxesegment

Autoconcern BMW heeft in 2007 zijn positie als grootste producent van luxe auto’s behouden. De verkoop steeg met 9,2 procent tot een nieuw record van meer dan 1,5 miljoen wagens.

Alle drie de automerken van het BMW-concern verkochten meer auto's. Zo pluste kernmerk BMW acht procent tot 1,28 miljoen auto’s. Ook Mini presteerde goed met een verkoopstijging van 18,5 procent tot bijna 223 duizend stuks. De verkoop van de luxe modellen van Rolls-Royce ging 26 procent vooruit naar meer dan duizend limousines.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!