Eigen cadeaubon voor de modebranche

De modebranche krijgt een eigen cadeaubon. De zogeheten Fashioncheque, een initiatief van investeerder Stephan Tieleman, verschijnt in de vorm van een pinpas en kan worden besteed bij modezaken. Eerdere pogingen de waardebon op de markt te brengen mislukten. Dat meldt Textilia.nl.

De cadeaubon zou in eerste instantie op papier verschijnen, maar het administratieve werk dat daarmee gepaard gaat zagen de moderetailers niet zitten, stelt Mabel Nummerdor, marketingmanager van Fashioncheque. “De betaling loopt digitaal en dat scheelt de winkelier veel werk.”

De cheque moet in september 2008 verkrijgbaar zijn bij postkantoren, vestigingen van Primera en aangesloten winkels, waaronder WE. Er komen cheques van twintig of vijftig euro. In de toekomst moeten consumenten zelf het bedrag kunnen samenstellen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!