Gall&Gall, niet langer slijterij genoemd, maar drankenwinkel, opende vorig jaar mei een pilotstore in Leidschendam. Al twee jaar eerder werd de nieuwe visie, missie en strategie bepaald. “We zijn ambitieus en willen nog flink groeien”, geeft commercieel directeur Robert van Houten aan in het nieuwe nummer van RetailTrends.
Drankenwinkel ja, want Gall&Gall slaat een nieuwe weg in en vindt de associaties met het fenomeen slijterij oubollig en conventioneel. Het filiaal in Leidschendam is nu voldoende getest om de volgende stap te maken. Begin 2008 volgen er nog een drietal pilotwinkels. Waar precies kan Van Houten nog niet zeggen, wel laat hij weten dat getest gaat worden op verschillende type locaties.
Het gehele artikel is te lezen in het januarinummer van RetailTrends
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt vrijblijvend een proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl
Gall&Gall mikt op Jan, Willem & Linda
Gepubliceerd op 16 januari 2008 om 00:00
Reacties 0