Meubelketen Trendhopper wil zich in de toekomst meer gaan profileren als webwinkel. Om de mogelijkheden hiervoor te onderzoeken, heeft algemeen directeur Peter Vos van Trendhopper de installatie van een werkgroep aangekondigd.
De franchise woonformule heeft naar eigen zeggen een bijna honderd procent landelijke distributiedekking. Dat komt de webwinkel in spe ten goede, want op deze manier kan de consument via internet bestellen en vervolgens langs de dichtstbijzijnde vestiging van Trendhopper rijden om het bestelde product op te halen.
Algemeen directeur Vos is verder van plan om bij Trendhopper op bescheiden schaal een merkenbeleid in te voeren. Hij wil dit doen op basis van het shop-in-shop model: “Nieuwe shop-in-shop formules zullen we in de toekomst eerst uitproberen, een kans geven en bij gebleken succes zullen we met andere detaillisten gaan praten”, aldus Vos.
Trendhopper richt pijlen op internetwinkel
Gepubliceerd op 29 januari 2008 om 00:00
Reacties 0