KPN betreedt Spaanse mobiele markt

Telecomgigant KPN gaat met zijn eigen merk Simyo de kansen voor mobiele telefonie beproeven op de Spaanse markt. Het bedrijf huurt daarvoor netwerkcapaciteit van Orange, dochter van branchegenoot France Télécom. Dat maakte KPN dinsdag bekend.

Simyo is een prepaid-dienst waarvoor klanten zich via het internet kunnen aanmelden. De kosten voor bellen en het versturen van tekstberichten bedragen altijd negen cent per minuut of per sms’je. Met de nieuwe dienst wil KPN ook in Spanje met meerdere merken actief worden. In Nederland, België en Duitsland is dit al het geval. In Spanje biedt KPN sinds kort al mobiele telefonie aan in samenwerking met het Britse Euphony.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!