Kansen en valkuilen van ‘e-tail’

Een online winkel beginnen is geen sinecure. Het is ook niet in alle gevallen verstandig. Wie toch de keuze maakt online te gaan verkopen moet zich aan een aantal codes houden om succesvol te zijn. Vooralsnog is de retailomzet op internet nog aan de magere kant. Waar fysieke winkels tachtig miljard euro omzetten, is dat op internet slechts 3,5 miljard euro. Maar de toekomstverwachtingen van ‘e-tail’ zijn hooggespannen.

Een drietal deskundigen, te weten Theo Hendriks van Aviva Solutions, Bjorn de Hoon van TietoEnator Digital Innovations en Huib Lubbers van Retail Management Center, delen hun ervaringen in het februarinummer van RetailTrends.

Een jaar- of gratis proefabonnement? Klik hier

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!