'Allochtoon heeft weinig met Hollandse merken'

De Telegraaf, V&D en Pinkpop zijn een paar van de tal van oer-Hollandse merken waar allochtone jongeren niet zoveel mee hebben. De jongeren, in de leeftijd tussen 15 en 26 jaar, lezen liever tijdschrift Elle Girl en de gratis krant Metro, kopen hun kleren graag bij de Zweedse modeketen H&M en gaan graag naar het multiculturele Kwakoe Zomer Festival. Dit komt naar voren uit het onderzoek Allochtone Jongeren 2007 van marktonderzoeksbureau Qrius, dat deze week is gepubliceerd. Voor het onderzoek zijn 367 Surinaamse, Antilliaanse, Turkse en Marokkaanse jongeren ondervraagd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!