Vrouw wil vooral zichzelf zijn in kleding

De Nederlandse vrouw vindt het zichzelf kunnen zijn in kleding het belangrijkst. Daarbij wordt het vaakst gekozen voor de stijlen correct, vrouwelijk of trendy. Bijna een kwart kiest voor correcte kleding, veertien procent houdt het bij een vrouwelijke stijl en eenzelfde percentage gaat voor trendy. Dat komt naar voren uit onderzoek van GfK onder vijfduizend vrouwen.

Bijna vijftig procent van de ondervraagden vindt het van groot belang om in kleding zichzelf te kunnen zijn. Daarna scoort 'comfortabel' hoog. Stijlvolle kleding is met zes procent aanzienlijk minder in trek.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!