H&M boekt meer winst in eerste kwartaal

Hennes & Mauritz (H&M) heeft in het eerste kwartaal haar nettowinst met 28 procent zien stijgen. Dit is volgens de Zweedse kledingketen te danken aan winkelopeningen, onlineshopping en de zwakke dollar. Dat heeft het bedrijf donderdag bekendgemaakt.

De nettowinst tijdens het eerste kwartaal bedroeg 2,9 miljard Zweedse kroon (bijna 313 miljoen euro), tegenover 2,3 miljard kroon in het eerste kwartaal van het vorige boekjaar. De kwartaalomzet (exclusief btw) steeg met achttien procent tot 19,7 miljard kroon (2,1 miljard euro).

Lees ook: H&M opent vijftig nieuwe winkels 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!