Meivakantie zet rem op EK-acties

Terwijl het EK Voetbal al over zes weken begint, is nog weinig te merken van speciale acties rond het evenement. Volgens Charles Borremans, directeur van reclamebureau DraftFCB, komt dat door de lange meivakantie, schrijft de Gelderlander maandag.

Borremans verwacht dat de Oranjegekte op 10 mei losgaat. Hij zegt vooral benieuwd te zijn naar de acties van Albert Heijn. Een woordvoerder van de supermarktketen laat weten pas na Pinksteren aan de slag te gaan met het EK. In 2004 was Albert Heijn erg succesvol met de Koppiez en Lijffiez-actie, en ook de Wuppies van twee jaar geleden sloegen aan.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!