Jumbo mikt met vlees op horeca

Supermarktketen Jumbo geeft zijn vleesafdeling een hoofdrol in haar formule en richt zich hiermee nadrukkelijk op de horeca. In de nieuwe vestiging in Enschede wordt de plaatselijke horea dan ook actief benaderd om vlees bij Jumbo in te kopen.

De vleesafdeling is in de pilotwinkel in Enschede vooraan in de winkel te vinden, als onderdeel van het versplein. Vrijwel al het vlees - op kip en het Budget-label na - wordt in de slagerij verwerkt. Klanten kunnen bij de slager een bestellijst inleveren. De slager maakt de bestelling direct klaar en klanten kunnen rustig verder winkelen.

Zelfs de horeca van Enschede en omstreken kan voor zijn bestellingen terecht bij de slagerij. Jumbo richt zich met dit nieuwe vleesconcept niet alleen op de consumenten maar ook op de horeca. De keten heeft hiervoor een breed koelmeubel met vlees in skin-verpakkingen ingericht.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!