Om een product op de winkelvloer onder de aandacht te brengen worden binnenkort 3d schermen ingezet. Het 3d scherm maakt het mogelijk een filmpje in acht verschillende lagen onder te verdelen. Hierdoor wordt visuele diepte gerealiseerd. De schermen worden als eerste gebruikt voor de introductie Citrus Splash, een nieuwe frisdrank van 7UP.
Volgens de fabrikant is er sprake van een primeur op de Nederlandse winkelvloer. Op het 3d scherm toont het 7UP icoon Fido Dido de voordelen van Citrus Splash. Door het pak als het ware uit het scherm te duwen brengt Fido Dido het nieuwe product dichter bij de consument.
Citrus Splash is de grootste innovatie van de afgelopen jaren binnen het assortiment van 7UP – de marktleider in het Lemon-Lime segment. Daarbij hoort een innovatieve uitstraling op de winkelvloer. Daarom is niet alleen voor een metallic pak gekozen, maar ook voor nieuwe communicatiemiddelen zoals deze 3D schermen. Het scherm wordt het resterende deel van het jaar in totaal bij 50 supermarkten ingezet.
Driedimensionaal scherm op de winkelvloer
Gepubliceerd op 13 juni 2008 om 00:00
Reacties 0