Kabelbedrijf Ziggo heeft de Consumentenbond toegezegd de achterstanden bij de klantenservice binnen drie weken weg te werken. Het bedrijf zal specifiek kijken naar de klachten die via een meldpunt bij de bond zijn binnengekomen.
Over financiële compensatie voor gedupeerde klanten wilde het bedrijf geen toezeggingen doen. Dat liet een woordvoerster van de Consumentenbond weten, Ziggo was niet bereikbaar voor commentaar.
De twee partijen hadden bij monde van de bond dinsdagavond een ‘niet onprettig’ gesprek over de klachten die klanten hebben over de diensten van het fusieproduct van Casema, @home en Multikabel. Aan het eind van de week zullen de bond en het bedrijf een vervolggesprek hebben.
De Consumentenbond opende vorige week een meldpunt over Ziggo na een stroom aan klachten over haperende diensten, slechte voorlichting en een slecht bereikbare klantenservice van het nieuwe bedrijf, dat sinds 16 mei operationeel is.
Ziggo zuinig met toezeggingen
Gepubliceerd op 18 juni 2008 om 00:00
Reacties 0