Testimonial biedt perspectief

Wie denkt dat de klant een slechte ervaring met een product aangrijpt om op internet een flink potje te klagen, vergist zich enigszins. Van de klanten die een webtestimonial schrijft, laat maar liefst 63 procent een positief oordeel achter, tegenover elf procent negatief, zo blijkt uit onderzoek van MarketResponse. Klanten vinden elkaars ervaringen belangrijker dan de info van het bedrijf. De uitdaging voor bedrijven is om van klanten ‘ambassadeurs’ te maken, want word of mouth is oppermachtig op het web 2.0.

Het gehele artikel is te lezen in het juninummer van RetailTrends
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt vrijblijvend een proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!