Bol.com wint opnieuw prijs voor campagne

Webwinkel Bol heeft gisteravond een Zilveren Effie gewonnen voor de introductiecampagne van tweedehands boeken. Hiermee valt Bol.com voor de tweede keer in de prijzen voor de campagne. Vorige maand sleepte het bedrijf een Esprix Award in de wacht.

“Binnen acht maanden van niets tot marktleider is een formidabele prestatie”, aldus het juryrapport. Met onder meer een aanbod van 500 duizend gebruikte boeken en een omzet van 4,3 miljoen euro overtrof het bedrijf haar eigen verwachtingen.

“Deze Effie is voor ons heel belangrijk. Bij deze prijs telt puur de effectiviteit. En uiteindelijk gaat het daar om bij onze communicatie-inspanningen”, aldus Michel Schaeffer, marketingdirecteur van Bol.com. “Het is fijn als het succes van tweedehands boeken niet alleen door onze klanten wordt bevestigd, maar ook door een vakkundige jury”.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!