C1000 komt met huismerk voor kinderen

Supermarktformule C1000 is de eerste Nederlandse supermarktketen die een eigen kindermerk introduceert. De Schuitema-formule komt de komende tijd met zo’n honderd producten onder het C1000 Bibaboerderij-merk. Dat verklaart Schuitema-woordvoerder Rianne de Graaf tegenover Distrifood.nl.

Bibaboerderij is een tv-programma van omroep Z@pp voor kinderen van twee tot zes jaar. “In eerste instantie zijn het vijftien producten. De komende maanden breiden we dit aantal uit naar zo’n honderd artikelen, die vast onderdeel gaan uitmaken van ons assortiment. Het C1000 Bibaboerderij-label bestaat voor een deel uit nieuwe producten. De overige producten zijn bestaande artikelen die we van een nieuwe verpakking hebben voorzien.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!