Oranjefans helpen Zwitserse bierbrouwer

De Zwitserse bierbrouwer Feldschlösschen heeft bij de bekendmaking van zijn omzetcijfers tijdens het EK voetbal de oranjefans bedankt. De omzet van de producent viel twintig procent hoger uit dan dezelfde periode een jaar eerder, meldt Distrifood.

Feldschlösschen, een dochteronderneming van toernooisponsor Carlsberg, rekende vooraf op een stijging van vijftien procent. De brouwer moest uiteindelijk vijf miljoen liter extra bier aanleveren bij de stadions en fanzones van het EK.

Topman Thomas Amstutz van Feldschlösschen dankte in een reactie de ‘fantastische’ Nederlandse fans. Zij waren volgens Amstutz de grote aanjagers van het toernooi, dat tegenslag kende door de vroege uitschakeling van gastland Zwitserland en het slechte weer.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!