Lidl bouwt Duitse winkels om

Discounter Lidl start een nieuw winkelconcept. Het concern neemt hiertoe een aantal winkels in Duitsland op de schop, waaronder een filiaal in Friedrichshafen. De komende maanden worden waarschijnlijk een groot aantal winkels aangepast.

Lidl wil met de nieuwe aanpak de sfeer op de winkelvloer verbeteren, schrijft de Lebensmittelzeitung. De Duitse folder van Lidl stelt dat de winkels schoner en overzichtelijker worden.

In de Lidl nieuwe stijl komt meer aandacht voor productpresentatie. Verder komt er standaard een actiemeubel voor koelverse producten.

Wijn, bier en sterke drank krijgen in de winkels meer ruimte en worden niet alleen meer ‘in karton’ gepresenteerd. Veel flessen staan nu los in het schap. Ook zullen wijn, sterke drank en zelfzorgmedicijnen een plek krijgen in nieuwe kopstellingen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!