AH breidt assortiment duurzame vis uit

Supermarktketen Albert Heijn gaat de komende tijd het assortiment duurzame vis met het MSC-keurmerk uitbreiden van zeven naar vijftien producten.

Duurzame vis onderscheidt zich omdat het zo gevangen wordt dat het weinig tot geen schade aan de zeebodem of ongewenste bijvangst oplevert. “AH zet als grootste visverkoper in supermarktland met de uitbreiding van het MSC-assortiment een belangrijke stap in het beschermen van de natuur onder water”, begint WNF-directeur Johan van de Gronden. “Lange tijd dachten we dat de zee onuitputtelijk was, maar als we ook in de toekomst van een lekker visje op ons bord willen genieten, moeten we nu stappen zetten.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!