Hoogenbosch begint tassenwebshop

Hoogenbosch Retail, bekend van onder meer Manfield en Dolcis, heeft een gezamenlijke webwinkel voor tassen geopend. Op de website ikzoekeentas.nl, die sinds gisteren in de lucht is, is de tassencollectie uit het assortiment van Manfield, Invito, Dolcis en Pro sport verkrijgbaar.

Het totale aanbod behelst ruim driehonderd tassen, met onder meer de merken Diesel, Friis & Company, Miss Sixty, Killah en Energy. “De Hoogenbosch Retail Group heeft ervaren hoeveel tijd en energie de huidige consument investeert in het vinden van die ene unieke tas. Dit leidde tot het idee voor een webwinkel voor tassen”, vertelt algemeen directeur Rene de Lege. De webwinkel is in relatief korte tijd opgezet: “Tussen het idee en de realisatie zat vier maanden tijd.”

Voor een gezamenlijke website voor schoenen van de Hoogenbosch-formules zijn vooralsnog geen plannen. Wel krijgt Invito een eigen webwinkel, die volgende maand online gaat.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!