GroenRijk mikt op meer beleving

Keten van tuincentra Groenrijk heeft de Hansnel Groep in de arm genomen om meer beleving in haar winkels te creëren. Ook wordt de instore communicatie onder handen genomen. Hierbij staan kennisoverdracht en serviceverlening centraal, aldus het persbericht.
De ontwikkelde aanpak zal volgens de Hansnel Groep uiteindelijk zorg dragen voor optimale synergie in alle communicatie-uitingen van GroenRijk.

GroenRijk heeft 48 vestigingen verspreid over heel Nederland en heeft het streven het leven in tuin en huis te veraangenamen, waarbij groen centraal staat.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!