NS succesvolle retailer

De omzet van de supermarkten van de Nederlandse Spoorwegen is in 2004 ten opzichte van 2003 met € 26 miljoen gestegen naar € 232 miljoen. Uit het jaarcijfers van NS blijkt, dat met vastgoed en detailhandel ongeveer tweemaal zoveel geld verdiend is dan met de kernactiviteit reizigersvervoer. NS is zeer succesvol met de exploitatie van de gemakswinkels AH to go op negentien stations. “Van de croissants die bij Albert Heijn worden verkocht, gaat 25 procent over de toonbank bij de NS-supermarkten”, aldus Bert Meerstadt, commercieel directeur van de NS.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!